Emma !

Nu har Emma kommit hit, eller rättare sagt hon kom hit innan nio :) men vi fastnade för att snacka, så någon film har vi inte hunnit med ennu.. Hälde just upp chips och dipp (egen tzatsiki dipp) Emma verkar Gilla min dipp i allafall ;) hehe, ska kolla om det finns något kvar till mej :P haha får skynda mej innan hon slickar rent skålen :P Haha, får nog hämta påfyllning snart, fan det e slut innan vi ser filmen, och jag har bara smakat 1 ?! hehe. Eller några få iallafall :) Emma gillar min blogg, men nu börjar hon hugga in på godis skålen i stället ?! :P Men jag gillar henne fast hon äter upp mina chips ;) näe en rök paus, innan filmen, eller hmm blir ingen paus, för filmen är ej i gång.. Får se när vi nu sätter på den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0