Fixat !

Nu har jag fixat i ordning mej så att jag nästan e helt klar, ska bara fixa håret, men det gör jag innan vi åker härifrån, annars hinner jag fixa det tio gånger, förmodligen :P hehe.. Näe, musiken e på, och ja e på toppen humör i dag.. Bebis levde om som tusan i morse, så jag inte kunde somna om, så sen halv sju har jag legat vaken och pigg, fast det var andra som var riktigt trötta på morronen kan ja juh säga, det var ingen som ville gå upp och vara vaken med mej.. Varken Thomas, Aleks eller Jojje som sov kvar.. Men jag klagar inte i allafall :) Blir säkert trött tidigt i kväll i stället, men det är ingen fara.. Näe nu ska ja dricka päron saft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0