•Irriterad, men lite glad

Nu är jag riktigt jäkla trött på att få SKIT för saker jag inte ens gjort eller sagt.. Tyck, tänk vad fan du vill människa, men ge inte mej skulden för saker andra säger eller gör.. Jag menar bara, snackar ja nu skit, måste du juh kunna säga vad ja sagt, och vem som påstått att ja sagt det, eller hur ? Men inte ens så mogen är du ?! Menar inget dumt mot dej på något sätt, tycker bara det e tråkigt att ja ska få skulden för att du bråkar med någon, eller för att andra folk säger saker till dej eller din pojkvän.. Tycker det e helt och hållet fel, och JA jag står för att jag tycker det med.. Hur ska jag kunna veta vad andra människor säger eller gör mot dej ? Ska ja gissa mej till det eller ?! Tycker verkligen att det e dålig stil att klandra mej för allt !!   OoOoooooo Jo just ja, bara mitt i allt, för att få någon glädje i detta inlägg så kan jag juh bara passa på att skriva att jag pratade med min Mamma i dag, och frågade henne om ja hade mina solbrillor där, *wiiiiiie* och svaret och svarade lät så ljuvligt i mina öron.. Ja, dom är här, det har ja glömt att säga till dej <3

Kommentarer
Postat av: Emmmmmma

Haha men Natalie, vilket positivt inlägg !:) Jag såg att du hade ringt nu ikväll, men jag jobbade. Jag kan höra av mig i morgon när jag har lunch rast :)

2009-08-05 @ 22:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0