Kräftskiva

Skulle juh i väg på kräftskiva i dag på klubben, men hmm får se hur det blir, allt e juh bara så struligt och knepigt så jag vet inte om jag har någon lust att följa med längre, man får juh inte veta något förns typ sådära ca 3 minuter innan.. Och det e skit jobbigt ! Men jag hade sätt fram imot det, även om ja e skaldjurs allergiker.. Men nu vet jag inte, sitta där i flera timmar, och kolla när typ "alla" andra dricker, och själv varken kunna äta eller dricka ?! Hur kul låter det på en skala då ? NEJ, enligt mej så låter det inte särskillt lockande, men endå vill ja på något sätt dit.. Aja, får se hur det blir med allt, får se om T hör av sig i tid innan dom drar till klubben, eller om han hör av sig si så där 3 minuter innan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0