Lite Depp !

Oj, nu är jag vaken "igen" eller jag har vart det e bra stund, har redan hunnit med att käkat frukost :) Och nu har jag bäddat ner mej på soffan, så tänkte ligga här under täcket en stund och blunda lite till <3 Skönt ! Mindre skönt är att man fått reda på saker man inte ville få reda på, eller jag ville väl få reda på det, men jag önskar jag fått höra sanningen direkt i stället bara. *suck* Men nu så vet jag hela sanningen.. (tror jag) om du inte ljuger nu med förståss ?! Det kan ja juh inte veta säkert, men ja hoppas på att du sagt hela sanningen nu, och hoppas även att det inte är någon fara med allt.. Tänk dej för nästa gång. LOVA DET ?! jag ber bara en gång ! Och jag ber inte bara för min skull utav även för lill pluttens skull.. Hoppas att allt löser sig på bästa möjliga tänkbara sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0