Överraskad ! :)

Man kan aldrig sluta att bli förvånda, så är det faktiskt. Hehe, men den här gången blev jag positivt överaskad av Emma.. Jag låg och halv blundade på soffan när Emma ringde, och frågade mej, vilken färg tänker du på när ja säger Aleksandra ? och jag bara, va ?? haha, svart eller röd frågade hon.. Kommer inte i håg vad ja svara, men sa att hon gillar bägge färgerna.. Och sen helt plötsligt knackar det på dörren, och gissa vem ? Jodå :) Det var Emma <3 Hon hade med sig paket till mej, till bebisen och till Aleksandra. Tack så jätte mycket Emma :) Bebis fick en Grå body, ett par gråa byxor, en grårandig mössa, och en jätte söt pyjamas, med ljus gröna fötter och ankor, sköld paddor och grodor på <3 Det var jätte fina kläder.. Och jag Fick Tee som ska vara bra för gravida, så det ska ja prova ikväll.. Vad aleks får har jag inte sätt ennu, även om Emma har berättat. Men det kommer sen :P hehe.. Nu sitter vi bara och slöar på soffan, medans Thomas ligger och typ sover :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0