Patetiskt !

Hmm, måste bara skriva att det e sjukt bete'ende att hålla på att klandra andra för hur man själv mår. (detta handlar inte om mej) Men i allafall ! Jag tycker det e helt fel att en människa som mår dåligt, måste ha någon att skylla det på, och att sen skylla det på folk man knapt pratar med då ? Normalt eller ? Fy och usch !!Visst kan det vara svårt att inse att man själv inte är perfekt och bla bla bla. Men man måste juh kunna acceptera att man själv också kan vara den som kan säga saker fel, eller göra saker fel juh.. Men Tydligen INTE ! OCH Eftersom jag vet att just DU läser min blogg ofta, så kan du juh ta åt dej också.. ! För DU vet lika bra som JAG att det du gör är fel, och dedt finns tusen saker till jag skulle vilja skriva, men orkar inte få några mera problem av dej.. Har redan tagit tillräckligt mycket skit från dej, utan att ens gjort något ! Så väx upp, Och lär dej att hantera dina egna problem och lösa dom själv i stället för att ge mej och alla andra skulden !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0