Trevligt

Har legat och degat framför tv:n en bra stund nu, och så ringde Emma :) Alltid lika trevligt när hon ringer. Och så nu sitter ja och väntar på att hon ska ta och komma hit och ha film kväll med mej, med tanke på att ja e ensam hemma, och helst av allt inte vill vara det, efter vad som hände i går kväll.. :( Jag svimmade någon timma efter gårdagens inlägg, och ensam var jag, Men som tur var pratade jag i telen precis då, och automatiskt las luren på.. Och "Dom" hade både ringt och messat, men när ja vakna till var Han här hos mej <3 Jag kan bara säga att ja blev riktigt rädd, så nu ska det bli skönt med sällskap.. Och självklart så blir det juh lite tjej snack med.. *hehe* Det blir som vanligt, mer prat, en film ;) haha, men det är bara trevligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0