Mcdonalds

Idag har jag var mitt ute i ingenstans och lämnat av Aleks (jag föjlde med heter det) hehe.. Hon skulle iväg med fritids, och övernatta i något stort hus, med en hel jäkla massa rum.. Såg ut som ett riktigt spökhus enligt mej, tror nog inte ja skulle våga sova där :S hehe.. Men det sa ja juh inte till henne i allafall.. Och efter det stannade vi på Mcdonalds och käkade lite.. *gott* var det, riktigt gott, längesen ja käkade där faktiskt.. Och jag Plussade på med pluss meny med..
(bara för att få det söta "gröna" coca cola glaset) Fast ja ville inte ha ett grönt igentligen, för jag ville såklart ha ett ROSA !
Fast det får bli någon annan gång, för jag e fortfarande så himla proppmätt att ja aldrig mera vill äta så som det känns nu.. Men vila magen lite, så e jag snart redo för lite frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0