Inpuls"Ryck"

Helgens sammanfattning  blir lite halv klurig att skriva ner då, men jag ska göra mitt BÄSTA ! *hehe* Fredagen bestod av grill fest, som urartade och slutade med att man satt i västerås. Haha, vi åkte in 7 personer, men konstigt nog tappade vi bort varandra (o.O)  Men det gick juh bra i allafall..

Lördagen: trodde jag skulle vara bakis som fan, men nopp, inte ett dugg, drog hem till peter och Anna ;) där fick plötsligt Peter något skumt impuls ryck att vi skulle dra till gröna lund. (bara så dära mitt i allt)

Så ja, vi åkte dit, så vi var där till 19.00 tiden ungefär :D trevligt värre. Haha.

Jag säger bara en sak... Spök huset var riktigt läskigt :O haha, jag gick och skrek efter "Mamma" (men hon hörde nog inte mej, med tanke på att hon sitter i e-tuna)

Bilder från helgen kan ni kolla på bildagboken :)
N-bonnevier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0